| FAQ |  Szukaj |  Użytkownicy |  Grupy |  Statystyki |  Album |  Download | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości |
  Użytkownik: Hasło:

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrypt do menu-problem nie został rozwiązany
Autor Wiadomość
wujomaro
Czytający


Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 73
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: |7 Sty 2012|, o 22:11   Skrypt do menu-problem nie został rozwiązany

Witam!
Mam pewną prośbę, czy ktoś mógłby pomóc mi ze skryptem?
Kod:
var isQuitButton = false;

function OnMouseEnter()
{
//change the color of the text
renderer.material.color = Color.yellow;
}

function OnMouseExit()
{
//change the color of the text
renderer.material.color = Color.white;
}
function OnMouseUp()
{
//are we dealingwith a Quit Button?
if( isQuitButton )
{
//quit the game
Application.Quit();
}
else
{
//chciałbym, aby tu znajdowała się opcja, że po wciśnięciu Main Camera dostaje animację i ją wykonuje
;
}
}

Tylko zupełnie nie wiem jak to zrobić! Czy powinienem zrobić jakiś inny skrypt i dać go na kamerę?
Pomocy!
Ostatnio zmieniony przez wujomaro |13 Sty 2012|, o 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kt1117 
Aktywny
Skrypciarz


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 143
Wysłany: |8 Sty 2012|, o 00:16   

Na początek kodu dodaj:
Kod:

var mk:GameObject;

Funkcja
Kod:

mk.animation.Play("Nazwa animacji");

I dodaj animację do kamey odrazu. Wyłącz PlayOnAwake i Loop.
_________________
Znam C++ ,Gml i programuje w team'ie zabójcze temperówki.
 
     
Kuba 
V.I.P
Koder/Grafik



Pomógł: 52 razy
Wiek: 23
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 648
Skąd: Prawie Trójmiasto .
Wysłany: |8 Sty 2012|, o 09:37   

tu masz skrypt GUI menu:
Kod:
var mainmenuSkin : GUISkin;


 var areaWidth : float;


 var areaHeight : float;

 function OnGUI()
 {
     GUI.skin = mainmenuSkin;
     
     var ScreenX = ((Screen.width * 0.5) - (areaWidth * 0.5));
     var ScreenY = ((Screen.height) - (areaHeight * 0.5));
     
     GUILayout.BeginArea(Rect(ScreenX, ScreenY, areaWidth, areaHeight));
     
     if(GUILayout.Button("Nowa Gra"))
     {
         Application.LoadLevel("NazwaSceny");
     }
     
     if(GUILayout.Button("Opcje"))
     {
         Application.LoadLevel("NazwaSceny");
     }
     
     if(GUILayout.Button("Wczytaj"))
     {
         Application.LoadLevel("NazwaSceny");
     }
     
     if(GUILayout.Button("Zapisz"))
     {
         Application.LoadLevel("NazwaSceny");
     }
     
     if(GUILayout.Button("Wyjdz"))
     {
         Application.Quit();
     }
     
     GUILayout.EndArea();
 }


by ja ;D
 
 
     
wujomaro
Czytający


Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 73
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: |8 Sty 2012|, o 14:05   

Dzięki za pomoc panowie. kt1117, tylko mam takie pytanie do Twojego sposobu. Otóż chciałbym, aby po wciśnięciu jednego tekstu była jedna animacja kamer, a po wciśnięciu drugiego tekstu była inna animacja kamery. Jak mam to zrobić?
Pozdrawiam!
 
     
kt1117 
Aktywny
Skrypciarz


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 143
Wysłany: |8 Sty 2012|, o 14:55   

Inny tekst w Play po prostu.
_________________
Znam C++ ,Gml i programuje w team'ie zabójcze temperówki.
 
     
wujomaro
Czytający


Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 73
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: |8 Sty 2012|, o 15:51   

Ej, ale mówisz:
"Funkcja

Kod:

mk.animation.Play("Nazwa animacji");


I dodaj animację do kamey odrazu. Wyłącz PlayOnAwake i Loop."
No ta jak mam dodać drugą animację do jednej kamery?

[ Dodano: 2012-01-11, 18:45 ]
Kurna! Nikt nie może mi pomóc? Nikt nie ma pomysłu jak rozwiązać ten problem? Może ktoś potrafi napisać jakiś inny skrypt, który zaspokoiłby moją potrzebę?
Co z Wami?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 11